Els grups de 1r de primària hem gaudit d’una fabulosa jornada de tardor al paratge natural de Mas Can Pic, Taradell.

Sol, núvols, vent, plugim…Tots els ingredients que caracteritzen aquesta estació, plena de colors i olors, han estat l’escenari de la nostra particular festa de la Castanyada: elaborem uns exquisits panellets que acompanyem amb castanyes ben torradetes!

I per culminar la festa, no han faltat retocs de maquillatge i atrezzo inspirat en carbasses i bruixes evocant la festa de Halloween!

 

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies