Les alumnes de 4t ESO, Mireia Andrés i Bruna Juvany van assistir, en representació de tos els companys de 4t ESO del Col·legi Jardí, a la celebració de l’acte en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust que es va celebrar el passat 27 de gener al Parlament de Catalunya.

L’esdeveniment va tenir lloc a la sala central del Parlament amb la presència de les màximes autoritats de Catalunya: el President de la Generalitat, la Presidenta del Parlament i també d’altres personalitats significatives del món polític. També hi van ser presents representants dels col·lectius a qui precisament es dedicava l’acte: jueus, col·lectiu LGTBI, gitanos, testimonis de Jehovà, represaliats republicans…  La cerimònia va ser molt emotiva pel seu significat i pel fet d’ajudar a mantenir viu el record del sofriment patit per tantes i tantes persones.

La Bruna Juvany va ser l’encarregada de llegir una carta adreçada al col·lectiu de víctimes de l’Holocaust. Us mostrem l’escrit :

CARTA AL PARLAMENT VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST 2022

Aquest acte formava part del projecte treballat pels alumnes en la matèria de Geografia i Història, un pla que precisament tenia per objectiu aproximar als alumnes en l’estudi dels diferents col·lectius que van ser víctimes dels nazis.

 

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies