Commemorant el 85è aniversari del bombardeig de Granollers, els grups de 5è participem en les activitats organitzades per la Casa de la Pau de Granollers, Can Jonch.
El Bombardeig de Granollers de 1938 fou l’atac aeri realitzat el 31 de maig de 1938 per avions de l’Aviació legionària, de les forces aèries italianes, durant la Guerra Civil espanyola. A les nou i cinc minuts del matí i durant un minut, l’aviació feixista va bombardejar el centre de la ciutat vallesana. Llocs com la Porxada, en aquells moment plena de gom a gom de gent que feia cua per aconseguir menjar, la Fonda Europa, l’Hospital de Granollers o l’escola Lluís Castellà van ser afectats pel bombardeig, que va sinistrar una vuitantena d’edificis de la ciutat.
Per preparar tan especial jornada, hem portat a terme uns tallers per dissenyar i confeccionar MALETES plenes de valors, de tot allò que per a nosaltres té un gran significat. Les hem decorades amb molta cura i sentiment, deixant les nostres empremtes que ens fan únics!
Una jornada emotiva per al record.