93 870 03 38 info@jardi.org

En el marc del nostre projecte, DIGERIM EL TEMPS. NOTEM COM CREIXEM, els grups de tercer de primària hem assistit al cicle de videoconferències a l’aula, centrades en L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE I EQUILIBRADA, a càrrec de la nutricionista Gemma Canyellas i la Dra. Carme Galitó, especialista digestiva.

Prèviament a la xerrada virtual, ens hem preparat un esborrany amb qüestions significatives sobre tot el que concerneix a l’aparell digestiu: des de la importància dels hàbits alimentaris com una acció nutritiva, i alhora un fet social i de convivència, fins a comprendre la funció d’òrgans vitals que ens proporcionen benestar i un bon assoliment nutritiu del nostre organisme.

A través de dinàmiques, les nostres ponents ens han transmès coneixements essencials sobre rutines i costums alimentaris  per a un òptim desenvolupament físic i mental.

Gràcies per tot l’aprenentatge !

Poideu seguir el compte a instagram The Happy Avocado  de la Gemma Canyellas, format per dietistes-nutricionistes, amb una àmplia gama de propostes vinculades a la salut i l’alimentació.

Cliqueu l’enllaç per visualitzar la presentació que la Gemma ens va exposar en la xerrada. Molt interessant!

EL PODER DELS ALIMENTS 1

EL PODER DELS ALIMENTS 2

 

 

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies