fbpx

Al grup d’infantil de 5 anys estem immersos en el món dels insectes, i avui hem tingut una experiència que ens ha encantat! La Valeria ens ha portat un quadre d’abelles ple de mel d’un autèntic apicultor!

Hem observat com les abelles fan la cera, construeixen la bresca amb les seves cel·les hexagonals i com l’omplen de mel. I, com a sorpresa final… hem pogut tastar-la! Estava boníssima!

Moltes gràcies, Valeria, per compartir amb nosaltres aquesta experiència tan dolça i per ajudar-nos a seguir descobrint el meravellós món dels insectes!

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies