93 870 03 38 info@jardi.org

DE LA NATURA A L’ARQUITECTURA!

Els grups de p4 hem gaudit d’una fantàstica visita a La Pedrera, també anomenada Casa Milà, emblemàtica arquitectura modernista d’Antoni Gaudí, al cor del Passeig de Gràcia de Barcelona.

De la mà d’una experta, hem realitzat una visita guiada que ens ha permès comprovar com estimava Gaudí la NATURA! Hem pogut passejar pel pati,  pujar per una escala de cargol, entrar a les golfes, sortir al terrat…I com a cloenda, hem realitzat un taller inspirat en el ferro forjat, dissenyant els nostres propis balcons! Uns veritables artistes!!

Quina emoció descobrir al Park Güell tota l’obra que estem treballant en el nostre projecte!

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies